detector

MyHome specifiek forum / Fore spécifique MyHome

Moderator: Domotix-Moderators

Post Reply
greetje644
DomoMember
Posts: 2
Joined: Tue May 01, 2012 9:14 am

detector

Post by greetje644 »

ik heb een volledige succesvolle installatie gedaan met het domotica systeem van ticino maar zit verveeld met 1 probleem.
Het zit namelijk zo er zit 1 detector in het plafond van een dressing waarmee het 6 tl strips moet aan en uit zetten. Maar het probleem is dat de tl s'nacht vanzelf aangaan en niet meer uit gaat. Ik heb al de detector uitgeschakeld en met gewone schakelaars gewerkt met de configuratoren en dan komen ze tot de conclusie da het niet meer s'nacht aanslaat dus er moet iets aan de detector schelen. er zijn nog een stuk of 4 detectoren in het huis waarvan geen enkel probleem gemeld is
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

Post by on4cet »

dan lijkt het me logisch dat je er eens eentje veranderd van plaats, als het probleem mee verplaatst is de schuldige gevonden !
There's No Home Like An Automated Home ...
greetje644
DomoMember
Posts: 2
Joined: Tue May 01, 2012 9:14 am

Re:

Post by greetje644 »

on4cet wrote:dan lijkt het me logisch dat je er eens eentje veranderd van plaats, als het probleem mee verplaatst is de schuldige gevonden !
dat heb ik gedaan en het is nog altijd hetzelfde. 1 technieker van ticino heeft mij gezegd dat de acuator 411/4 niet geschikt is voor tl lampen omdat de contacten zouden verbranden erin. Maar over heel de kelder en de garage zitten 23 grote tl lampen op een 411/4 en daar heb ik geen problemen mee
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

Post by on4cet »

Toevallig geen probleem met de bekabeling naar die bewuste actuator ? Kan je die eventueel eens rechtstreeks met nieuwe kabel aansluiten ?

Mvg,

Bart
There's No Home Like An Automated Home ...
Post Reply