Salontafel

Moderator: Domotix-Moderators

Post Reply
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

Salontafel

Post by on4cet »

Hallo allemaal,

Na dit gezien te hebben, denk ik, dat ik nog wat ga wachten met een salontafel te kopen ...

http://www.microsoft.com/surface/

Groetjes,

Bart

Er zitten in ieder geval heeeeel veel mogelijkheden in, om dit te gebruiken als domotica-element
There's No Home Like An Automated Home ...
tus
DomoExpert
Posts: 75
Joined: Sun Jul 23, 2006 11:14 am

Post by tus »

Dit is idd iets mega leuks voor oa domotica

iemand enig idee wat de lanceerprijs van dit ding is ?

Waarschijnlijk een 12.500€ of zo iets schat ik.

Hopelijk heeft zo een ding toch een serieus lange garantieperiode, want met een salontafel kan toch van alles gebeuren :-)

groetjes,
Christof.
tnimble
DomoFan
Posts: 31
Joined: Wed Dec 20, 2006 4:49 pm

Post by tnimble »

Ah Microsoft heeft weer eens iets opgekocht.

Best leuk en werkt goed, ik dacht dat het een japans bedrijf was die dit al enige jaren produceert.
tus
DomoExpert
Posts: 75
Joined: Sun Jul 23, 2006 11:14 am

Post by tus »

Is idd wel iets maf, zeker als je hierop(en dat zal denk ik wel moeten lukken), hierop een virtueel keyboard kunt tevoorschijn toveren :-)

Gewoon effe voorover zetten in je zetel, en je kan effe op de salontafel pc doen, terwijl je er geen pc materiaal moet bijhalen wat in de weg staat :-)

Moet toch de max zijn om wat muziek te spelen via de stereo installatie, of een filmje te selecteren dat op je tv draait :-)

Wie weet hebben we er allemaal zo eentje binnen 10 jaar in onze living staan :-)


groetjes,
Christof.
User avatar
roeln
DomoFreak
Posts: 265
Joined: Tue Dec 13, 2005 5:20 pm
Location: Ternat - België

Post by roeln »

en als ge uw voeten op tafel gooit zet ge per ongeluk ne 'format c:' in gang ....
Falcon10
DomoExpert
Posts: 82
Joined: Tue Jul 25, 2006 8:47 am
Location: Lier - België
Contact:

Re:

Post by Falcon10 »

roeln wrote:en als ge uw voeten op tafel gooit zet ge per ongeluk ne 'format c:' in gang ....
da werkt enkel in DOS, nimeer in Vista en XP a like toestanden, tenzij ge per abuis den prompt hebt open staan ;)
Post Reply