Nieuwe interface tcp/ip en rs232 naar DomatiBus

Voorstelling van nieuwe produkten / Nouveaux produits

Moderator: Domotix-Moderators

Post Reply
sam
DomoFan
Posts: 20
Joined: Sat Jul 01, 2006 7:21 am

Nieuwe interface tcp/ip en rs232 naar DomatiBus

Post by sam »

Beste,

Graag laten wij weten dat er een nieuw product in het gamma is, zijnde een interface die toelaat via tcp/ip of rs232 onze domati bedieningspaneeltjes en andere modules aan te sturen, bidirectioneel.
Deze interface laat je toe om vanaf andere domoticamerken, of een pc, onze panelen te bedienen, statussen op te vragen of alle inputs (knoppen ) te verwerken (ook temperaturen en ir).
Voor mee info, graag een mailtje naar info@art2.biz, of tel naar 055/33.12.50

Tevens is er een nieuwe dimmer in het productgamma van 4 keer 1000W, aan te sturen via een analoge dimmerkaart van 0-10V en te plaatsen op DIN-rail. Zeer scherp qua prijs en speciale cab-filters voorzien tegen storingen vanuit het net.

Mvg,
Sam
B@ckBone
DomoFan
Posts: 47
Joined: Fri Aug 05, 2005 12:20 pm

Re: Nieuwe interface tcp/ip en rs232 naar DomatiBus

Post by B@ckBone »

sam wrote:Beste,

Tevens is er een nieuwe dimmer in het productgamma van 4 keer 1000W, aan te sturen via een analoge dimmerkaart van 0-10V en te plaatsen op DIN-rail. Zeer scherp qua prijs en speciale cab-filters voorzien tegen storingen vanuit het net.
Waarschijnlijk een elimpo dimmer met een ander naamplaatje .. 8)
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

Post by on4cet »

Waarschijnlijk is ook maar waarschijnliijk, met andere woorden, het kan ook perfect NIET zo zijn ...

Evidence ?


Mvg,

Bart
There's No Home Like An Automated Home ...
B@ckBone
DomoFan
Posts: 47
Joined: Fri Aug 05, 2005 12:20 pm

Re:

Post by B@ckBone »

on4cet wrote:Waarschijnlijk is ook maar waarschijnliijk, met andere woorden, het kan ook perfect NIET zo zijn ...

Evidence ?


Mvg,

Bart
Dat klopt , het kan ook perfect niet zo zijn , maar ik ben in
vooroordeel mode .... :twisted:
sam
DomoFan
Posts: 20
Joined: Sat Jul 01, 2006 7:21 am

Re:

Post by sam »

B@ckBone wrote:
on4cet wrote:Waarschijnlijk is ook maar waarschijnliijk, met andere woorden, het kan ook perfect NIET zo zijn ...

Evidence ?


Mvg,

Bart
Dat klopt , het kan ook perfect niet zo zijn , maar ik ben in
vooroordeel mode .... :twisted:
Bart heeft gelijk...backbone niet...het is een eigen product...jammer dat mensen zoals backbone belgische bedrijven op voorhand afbreken...of heeft ie aandelen in elimpo?

triestige reactie backbone...ronduit triestig!
B@ckBone
DomoFan
Posts: 47
Joined: Fri Aug 05, 2005 12:20 pm

Re:

Post by B@ckBone »

sam wrote:
B@ckBone wrote:
on4cet wrote:Waarschijnlijk is ook maar waarschijnliijk, met andere woorden, het kan ook perfect NIET zo zijn ...

Evidence ?


Mvg,

Bart
Dat klopt , het kan ook perfect niet zo zijn , maar ik ben in
vooroordeel mode .... :twisted:
Bart heeft gelijk...backbone niet...het is een eigen product...jammer dat mensen zoals backbone belgische bedrijven op voorhand afbreken...of heeft ie aandelen in elimpo?

triestige reactie backbone...ronduit triestig!
Ge moet u niet zo aangevallen voelen , het was eigenlijk maar als flauwe grap bedoeld.Hoeveel bedrijven doen geen r&d omdat het wiel uitvinden toch zinloos / te duur is.

En b.t.w breek ik geen belgische bedrijven af , ik weet zelfs niet eens waar ge dat vandaan haalt . Ik heb toch nergens gezegd of gesugureerd dat ge slechte producten hebt ?

p.s : ik heb geen aandelen in elimpo , wel in velleman . Daar heb ik 12 dimmers van gekocht :lol:
sam
DomoFan
Posts: 20
Joined: Sat Jul 01, 2006 7:21 am

Re:

Post by sam »

B@ckBone wrote:
sam wrote:
B@ckBone wrote: Dat klopt , het kan ook perfect niet zo zijn , maar ik ben in
vooroordeel mode .... :twisted:
Bart heeft gelijk...backbone niet...het is een eigen product...jammer dat mensen zoals backbone belgische bedrijven op voorhand afbreken...of heeft ie aandelen in elimpo?

triestige reactie backbone...ronduit triestig!
Ge moet u niet zo aangevallen voelen , het was eigenlijk maar als flauwe grap bedoeld.Hoeveel bedrijven doen geen r&d omdat het wiel uitvinden toch zinloos / te duur is.

En b.t.w breek ik geen belgische bedrijven af , ik weet zelfs niet eens waar ge dat vandaan haalt . Ik heb toch nergens gezegd of gesugureerd dat ge slechte producten hebt ?

p.s : ik heb geen aandelen in elimpo , wel in velleman . Daar heb ik 12 dimmers van gekocht :lol:
wij zijn een belgisch bedrijf...vandaar...trouwens, wij vinden het wiel niet uit...vindt maar eens een dimmer die zowel capacitief, inductief en resistief kan schakelen...
User avatar
roeln
DomoFreak
Posts: 265
Joined: Tue Dec 13, 2005 5:20 pm
Location: Ternat - België

Post by roeln »

sam, ik vind die nieuwe dimmer niet op je website.
Waar kan ik de gegevens vinden? en wat is die zeer scherpe prijs?
Post Reply