Schneider Zelio

(Micro) Plc specifiek forum / Fore spécifique (Micro) Plc

Moderator: Domotix-Moderators

Bouwer66
DomoExpert
Posts: 97
Joined: Tue Mar 27, 2007 12:53 pm

Post by Bouwer66 »

Ik heb een makro gebruikt.
De kern is inderdaad bistable. de set off kan je verbinden met de reset van bistable. De set on verbind je na AND met NOT van de huidige uitgang eveneens met de schakelaar input van de bistable (OR voorzetten dus). En dan kan je de uitgang van de bistable zowel richting SLout als richting Qx connecten.
Als je mij je email adres stuurt, stuur ik je een voorbeeld zm2

Ter info: ik heb intussen een volledige web based interface gemaakt voor chrome browsers of smartphones (android, iphone). Werkt prima, wordt nog doorontwikkeld. Omdat ik de voorbije jaren zoveel tijd stak in het geven van gratis support vraag ik wel een kleine bijdrage daarvoor.

Een paar screenshots in attachment. Binnenkort komt er ook een versie voor andere browsers en tablet.
Attachments
s1.png
s1.png (15.13 KiB) Viewed 7844 times
s2.png
s2.png (16.42 KiB) Viewed 7844 times
s3.png
s3.png (10.38 KiB) Viewed 7844 times
marnik
DomoMember
Posts: 3
Joined: Fri Sep 10, 2010 1:54 pm

Post by marnik »

Laat dat voorbeeldje maar komen, op marnik apenstaart marnik punt org. Laat ook maar weten hoeveel je vraagt voor die webapp, daar dacht ik namelijk net aan te beginnen (linuxpc, php, ajax), maar als ik niet van 0 moet starten is dat mooi meegenomen :)
Bouwer66
DomoExpert
Posts: 97
Joined: Tue Mar 27, 2007 12:53 pm

Post by Bouwer66 »

Verstuurd. Wie nog geinteresseerd is, contacteer mij !
Hoe meer zielen, .. hoe fancy-er de software!
marnik
DomoMember
Posts: 3
Joined: Fri Sep 10, 2010 1:54 pm

Post by marnik »

Zeker? Ik heb niks gekregen, en zie ook niks in mijn spamfolder staan. 't Is punt org he, niet punt be :)
Bouwer66
DomoExpert
Posts: 97
Joined: Tue Mar 27, 2007 12:53 pm

Re:

Post by Bouwer66 »

marnik wrote:Zeker? Ik heb niks gekregen, en zie ook niks in mijn spamfolder staan. 't Is punt org he, niet punt be :)
ok typo, nu dan wel normaal.
Post Reply