Coax (TV-signaal) vs spanningskabels

Moderator: Domotix-Moderators

User avatar
ON4TOP
DomoFreak
Posts: 112
Joined: Fri Jun 30, 2006 12:42 am
Location: Bavikhove - België

Re:

Post by ON4TOP »

on4cet wrote:Ha Tom, fijn te horen dat je die truk ook altijd gebruikt (van dat aan elkaar solderen) ...

Maar zo zijn er misschien toch altijd nog mensen die er niet aan denken, en het op deze manier ook weten hé ... Je weet maar nooit ...

Tja, ik zou daar nu precies niet zo mee durven foeteren met die paddestoel, maar ja ...

Groetjes,

Bart
Boh .. is niet dat ik illegaal kabel leg hé :))
Tgeen ik doe vind ik 10x minder erg dan de prutsers die binne LUSTERklemmen ( suikertjes ) gebruiken voor kabels aan elkaar te zetten .. je zou versteld staan in sommige situaties .. of de massa nie aangesloten ... dan zijn ze verwonderd dat ze slecht beeld hebben of dat het net niet goed DICHT is van de kabelmaatschappij ...
Oja klein detail .. die nieuwe kabel die we over zoveel jaar aangesloten hebben op de paddestoel was samen met een werknemer van WVEM die ook Radio Amateur is en hier vlakbij woont ...
Hij reed reed vroeger soms rond met bestelwagen met Spectrum Analyzer :p Er waren soms serieuze problemen trouwens op de 2 meter band vroeger hier in de streek .. je hoorde de klank van een tv zender .. ( ik dacht raiuno ) .. grootste bewijs dat het net niet goed dicht was ..

Tom
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

Post by on4cet »

Inderdaad Tom,

Daar hebben wij als Radio Amateur enorm veel last van, maar niemand schijnt zich daar iets van aan te trekken ...

Zo zie je maar weer, als we iedereen zouden kunnen informeren, zou het allemaal wel anders gaan ...

'k wou ook helemaal niet zeggen dat er iets illegaals gebeurde hoor ...

Groetjes,

Bart
There's No Home Like An Automated Home ...
Post Reply