?

Moderator: Domotix-Moderators

Post Reply
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

?

Post by on4cet »

Dat is nog eens een tof verhaal se, waaruit weeral heel wat tips komen, toch zeker voor de beginners ...

En ik dacht al dat ik te ver ging, met aan elke buitenmuur een camera ...
Hoewel ik heb overal nog draden over bij de PIR's, dus zou ik eventueel nog wel wat camera's bij kunnen streamen. Maar de kosten man, ik ken kaarten die 8 ingangen hebben, maar zoveel zijn die niet te vinden, en de prijs is dan ook navenand ...

Misschien daar nog eens wat meer over vertellen !

't is deze manier van voorstellen dat ik eigenlijk nog wat meer wil zien op het forum ... hier wordt iedereen wijzer van ...

Ik hoop trouwens, na de upgrade dat de berichten langer kunnen gemaakt worden, en indien niet, kan ik tenminste ervan uitgaan, dat het wel ENKEL met een MODificatie te doen is ...

We zien wel !

Bart

PS. Uw PVR (gb-pvr) systeem ben je nog vergeten (om maar iets te noemen) hi hi
Last edited by on4cet on Mon Feb 05, 2007 1:45 pm, edited 1 time in total.
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

Post by on4cet »

Die coax kaart is zelfs nog niet verloren ook niet, want je kan tegenwoordig voor een schappelijk prijsje een VIDEO BALUN (balanced/unbalanced) kopen (of is het UNBAL, unbalanced to balanced?) kopen (bv. Velleman) ... heb er op de club in werking gezien ... tof spul!

Bart
Last edited by on4cet on Mon Feb 05, 2007 1:46 pm, edited 1 time in total.
hendrik30
DomoMember
Posts: 1
Joined: Wed Jan 11, 2006 4:56 pm
Location: Utrecht - Nederland

Re:

Post by hendrik30 »

Die Video-baluns zijn echt perfect. Je kan ze op de website van Dekape ook vinden. Ik weet dat dat bedrijf ze in meerdere soorten heeft. Met RJ-45 aansluiting, maar ook voor twisted pair. Bovendien weet ik dat ze daar echt heel goedkoop mee zijn.
Succes ermee !
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

Post by on4cet »

Laat eens iets weten qua prijs enzo ...


Bart
There's No Home Like An Automated Home ...
Post Reply