Verouderd boekje AREI

Moderator: Domotix-Moderators

Post Reply
guy
DomoMember
Posts: 7
Joined: Thu Mar 17, 2005 3:38 pm
Contact:

Verouderd boekje AREI

Post by guy »

Beste beheerder,

Proficiat voor het initiatief. Toch een maar...
Het boekje van AIB-Vinçotte betreffende het AREI in woningen is op enkele punten verouderd. Vorig jaar zijn immers tal van artikels aangepast. Zo is het bijvoorbeeld niet meer verplicht (het is m.i. wel nog aan te raden) om dubbelpolig te onderbreken in natte ruimten (badkamer). Voor zover ik weet heeft AIB-Vinçotte nog geen nieuwe versie uitgebracht. Als iemand daar wel weet van heeft, graag een seintje.

Guy
De Domoticashop (www.domoticashop.be) is de online shop voor de domotica doe-het-zelver. Ondersteuning gewaarborgd.
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

Post by on4cet »

Hoi Guy,


Ja, het kan heel goed zijn, ik dacht het trouwens ook, maar er is inderdaad geen ander te vinden hé ... trouwens, het AREI is normaal gezien toch veel lijviger ... maar wie kan ons hier aan helpen ... ?

Waar is het volledige AREI te vinden ... kent er hier iemand personen, die dichter bij de bron zitten ... ?

Toch bedankt voor de reaktie !

En om toch al tegemoet te komen aan de nood aan juiste info :

http://nl.prevent.be/p/AEB73BD30B056D69C1256E760024394C


Groeten,

Bart
Last edited by on4cet on Thu Mar 17, 2005 9:49 pm, edited 1 time in total.
Guest

Post by Guest »

voor een uitgave van het arei ga eens te rade bij de uitgeverij van de kamer van handel en nijverheid. ik heb er mij een 465 bladzijden tellende uitgave van het arei aangeschaft. weliswaar is dat nog altijd een 'beknopte' versie :wink:
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

Post by on4cet »

't zou elektronisch moeten kunnen hé , dan kan het bij op de site !


bart
Post Reply