Ligo visualisatie

Voorstelling van nieuwe produkten / Nouveaux produits

Moderator: Domotix-Moderators

Post Reply
gysko
DomoMember
Posts: 11
Joined: Mon Jan 17, 2011 9:18 am
Contact:

Ligo visualisatie

Post by gysko »

Zijn er mensen die ervaring hebben met LIGO dit is een visualisatiesoftware voor KNX. Ik ben momenteel zelf met deze software bezig een installatie te visueliseren.
Maar graag had ik ook de meningen van andere gebruikers gehoord over deze nieuwe visualisatie software
IDGS uw partner in domotica
User avatar
on4cet
Site Admin
Posts: 1127
Joined: Mon Oct 20, 2003 9:23 am
Location: Kasterlee - België

Post by on4cet »

Ik heb zo de indruk dat er weinig respons komt, terwijl KNX toch heel wat aanhangers heeft !

Niemand ???
There's No Home Like An Automated Home ...
johan swinnen
DomoExpert
Posts: 63
Joined: Sat Jan 08, 2005 3:45 pm
Location: Lier - België

Re: Ligo visualisatie

Post by johan swinnen »

Ik heb ligo geïnstalleerd. ziet er wel ok uit.
Als ik eens wat meer tijd heb wil ik het wel verder uitwerken aangezien het toch gratis is. maar er zijn nog heel wat tekortkomingen. (crashed af en toe)
Ik heb veel goesting om Xxter the kopen. dit heeft het voordeel dat er een laag verbruik micro server steeds aan staat die alles onder controle heeft.
Bij ligo moet er steeds een computer online zijn, en dat verbruikt continu stroom. Ook zijn de mogelijkheden nog veel uitgebreider ( maar dat kan bij ligo nog komen natuurlijk) Ook het tablet app concept spreekt me meer aan bij xxter. tja is is een moeilijke keuze natuurlijk. in ieder geval, als men voor Ligo geld zou vragen dan zou ik het zelf nog niet in overweging nemen, nu dat het gratis is wil ik het toch wel eens proberen.
Wat is jou ervaring tot nu toe?
johan
Post Reply